De reis is begonnen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lieke - WaarBenJij.nu De reis is begonnen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lieke - WaarBenJij.nu

De reis is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Lieke

23 Augustus 2015 | Thailand, Bangkok

En we zijn vertrokken! Na een paar weken vakantie met af en toe wat voorbereiding zijn we dan echt op reis. En dat voelt eigenlijk best wel gek. Het leven hier is gelukkig wel zodanig anders dat het idee dat we op reis zijn wel heel snel went.

Voorbereid op enthousiast stakende Belgen vertrokken we naar het vliegveld waar we uitgebreid de tijd hadden om rustig nog wat te drinken en daarna afscheid te nemen, de vertraging op de wegen viel heel erg mee. Onze vlucht naar Istanboel had helaas een uur vertraging (en zorgde voor stress aangezien we niet veel tijd hadden voor de overstap). Gelukkig had de tweede vlucht ook vertraging en konden we zelfs nog geld wisselen en alsnog een uur wachten bij de gate.
In Bangkok stonden Rob (neef van Lieke die hier nu een jaar of negen woont) en zijn vriendin Som ons op te wachten. Het was erg prettig om niet meteen alles zelf te hoeven regelen.
Onze slaapplek hier is waarschijnlijk ook meteen de allerbeste van de reis.

Bangkok is groot en druk maar ook netjes, opvallend westers/modern en georganiseerd, kortom een goed beginpunt voor onze reis. De komende dagen zijn we nog in Bangkok, de planning is om halverwege de week naar Hanoi in Vietnam te vliegen.

Zo, het begin is gemaakt. Wordt vervolgd zullen we maar zeggen.

Liefs uit Bangkok,
Bram en Lieke

• 23 Augustus 2015 - 20:07

Ronny:

Lieve Bram en Lieke,

Fijn dat jullie reis en start goed is ! Even veilig wennen bij Rob en dan richting Vietnam.
    Hoop snel ook foto's van jullie reis te zien!
    Geniet ervan,

Liefs
    Ronny

• 23 Augustus 2015 - 20:59

Leo:

Hartstikke leuk en goed om er 'even' uit te zijn. Graag volg ik jullie reisverslag, veel plezier, groetjes leo

• 24 Augustus 2015 - 16:46

Ligthart:

Lieve jongelui
    Mooi dat de reis goed verlopen is.
    Ga zo door.Is de temperatuur een beetje uit te houden.
    lieve groet, Annie en Jan

• 24 Augustus 2015 - 23:03

Jan:

Hèhè, eindelijk van die Turkse Lires verlost....... Ik kijk uit naar de eerste foto's.

• 28 Augustus 2015 - 06:46

Ger:

Klinkt goed. Veel plezier met de overgang van stad naar "platte"land. Geniet van stil waarnemen, à la pon-so.